onsdag 16 februari 2011

Bloggstart

Nu är det daga att dra igång en blogg om mitt fiskeintresse.
Har tidigare haft en hemsida om fiske men känner att det är lite väl
mycket jobb med uppdateringar. En blogg är mer hanterbar så jag drar ner på
ambitonsnivån framöver ooch kör denna blogg istället.
Min gamla hemsida har adress:
http://goto.glocalnet.net/petersfiskesajt/
och finns kvar ett tag till även om den inte kommer att uppdateras.

En kort presentation vem jag är:
Peter född 1965, bor i Bankeryd jobbar inom IT branchen.
Fiske är ett stort intresse, numera blir det mindre tillfällen än förr då man hade mer tid och inte familj.

Jag gillar i huvudsak flugfiske och vinterfiske efter abborre. Överlag så håller jag på med all typ av fiske, det som intresserar mig minst är nog trolling.
Har gjort ett flertal resor till svensk fjällen och även till platser i utlandet, bla öringiske på Island. Förutom fiske gillar jag fotografering och träning , tex cykel o simning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar